Saturday, October 14, 2006

Back from outa UK


A wiec wróciłem jestem już chyba jakieś dobre 2 tygodnie szok to podstawa jak się wysiada z autobusu czy samolotu i widzi Polskę po takim czasie przyznam szczerze ze to przygnębiające jak bym miał okazje i czas został bym bez gadania.
Po powrocie zaczęło się tak czy inaczej kolorowo Academy of Art. University z San Francisco się upomina o mnie prywatna uczelnia, na która za 3 lata chciałbym się dostać stawia wymagania, ale tez daje dużo w zamian ambicje mam wielkie, ale jakieś trzeba w końcu mieć.

Tuesday, July 04, 2006

Cider strongbow


Cider strongbow
Originally uploaded by wysoki.
Szklanka cydru, który tak mi tu smakuje Anglicy powiadają ze niema mocniejszego trunku, który może cię sponiewierać i z równać z ziemia to prawda Strongbow to przedni Jabłecznik ty nazywany Cydrem, który dzięki swoim właściwościom orzeźwia, ale także zgniata przy samej ziemi. Cena tutaj porównywalna z piwem czasem tańsze ja preferuje Cydr Strongbow, ale tez taki kry kupuje w Lidlu szkoda że Polsce to tak zadki towar.

Monday, July 03, 2006

Swindon 3 july



Siedze w Brytrani juz niecoponad poltorej tygodnia myslalem ze bedzie ciezko i bylo lecz teraz nagle pojawialo sie swiatlo w tunelu tym swiatlem jest Burger King nie przepadam za fas foodem ale pracowac tam mozna jestem po interwiu i rozmowe z menadzerem wiec jest cool super i narazie zobaczymy jak bedzie ogulnie cisne walka ze chce zostac 1-2 lata ale zostane jeszcze 3 miesiace . jest niezle uniform dostane a nawet dwa buty i spodnie kupic musialem sobie sam przed wyjazdem planuje zakupic jeszcze zegarek a jak bede wracam to pivko dla znajomych . Hmburgera wam nie przywioze pozatym musze przyznac ze plyty sa tu tanie w pouwnaniu do polski czasem wpadam do sklepu Virgin i patrze xczy cos nie wyprzedaja czekam az beda sprzedawac winyle czy cus innego (przepraszam za bledy ortograficzne ale pisze z angli i niemam jak )

Tuesday, June 13, 2006

blog = Log


I mój niby blog przechodzi coraz więcej przemian doszły linki z boku zaraz pod zdjęciem zaraz pod nimi widać moje Top-ileś utworów, które aktualnie najczęściej słucham wszystko dzięki portalowi internetowych radyjek Last.fm link jest z boku naprawdę polecam warto zobaczyć, czego słuchacie najczęściej.


Niedługo wyjeżdżam, więc rzadko będę pisał na logu i niczego cholera nie obiecuje, ale będę starał się go polepszać nie tylko wizualnie, ale o więcej linków czasami jak już wspomniałem o wpisy.

Kaskade on decks


Kaskade on decks
Originally uploaded by Vitamin_dee.
Kasakde z wytwórni „om record” to jak dla mnie jeden z lepszych przedstawicieli sceny House w USA odkryłem jego muzykę zupełnie przypadkiem i po dziś dzień nie żałuje zawsze wada cos miłego dla ucha ogólnie polecam wszystko, co wychodzi z jego wytwórni:

- House of Om Presents: Kaskade
- In the Moment

Czy album „It's You It's Me”, który spowodował, że Kaskade stał się jednym z bardziej znanych I szanowanych Dj-I na scenie House w stanach naprawdę polecam?

Saturday, June 10, 2006

Windows Vista beta 2


Computer
Originally uploaded by Nabeel Moghal.
Oto proszę wszystkich gości jak wygląda interfejs w panelu „Mój Komputer” w Windows Vista beta 2 przyznam szczerze, że wygląda bardzo ładnie i schludnie a zarazem przejrzyście, co zachęca do pracy na tej nowej platformie.
Lecz ci, którzy używają Windowsa wiedza, że na instalacji systemu się nie kończy dochodzą tego serwis pack`i, łatki i inne takie duperele, które zatruwają nam życie zastanawia mnie, co firma Microsoft wymyśl by zabezpieczyć płyty przed kopiowaniem podobno ma to być obowiązkowa aktualizacja przez Internet, co pozwoli wychwycić kopie pirackie i tu pewnie drogi czytelniku myślisz, że przechytrzysz i nie doprowadzisz do aktualizacji otóż, jeżeli tego nie wykonasz system nie będzie działał podobno to tylko założenia, ale kto wie.

System przedstawienia aktualnego miejsca na dyskach przypomina mieszankę systemów z Mac OS-X i KDE czyżbym wyczuwał plagiat a może zamierzony efekt .

Family


Family
Originally uploaded by DavidMeharg.
Każdy z nas ma jedną rodzine ja mam dwie , jedną w polsce drógą w Fort Worth, USA dwa lata temu odwiedzili polskę mieszkali w polsce przez 6 miesięcy w tym czase poświęc8iłem im swój czas zżyłem się z nimi poznałem i do dziś utrzymuje kontakt .

Jak dobrze pujdzie odwiedze ich za rok wiem że oni czekaja na to tak samo jak ja .
Każdy z nas ma taką dróga rodzine lub każdy z nas powinien mieć .

More Times Square


More Times Square
Originally uploaded by DavidMeharg.
Reklama to nieodłączna część naszego życia przyznam że Times Square imponuje na każdym kroku to co dla nas jest zwykłym bilbordem który widzimy na codzien tam jest byle czym może i dobrze że u nas niema takich miejsc tródno jest sie połapać w natłoku informacji i zachęt do kupna lub odwiedzenia sklepu , wystawy , kina czy zwykłego przedstawienia .

Przynajmniej miłym kontrastem dla oka jest żułć żułtej taksówki .

mini cooper hummer


mini cooper hummer
Originally uploaded by dubai boy.
Nie przepadam za dużymi autami za małymi tez chociaz przyznam że ten wybór był by constas .

Mini big Cooper przyznam że ludzie zajmujący sie Tiuningiem aut zawsze coś wymyslą podoba mi sie ... chce go mieć .

Szkoła

Szkoła to organ naszego państwa którego nieda się ominąć podczas naszegop marnego zycia siedze teraz w szkole zaocznej pisze to w sali i sam niewiem po co przyznam szczerze że szkoła to cos co zawsze starałem się ominąć lub starałemsie robić wszystko tak by tej szkoły było w moim życiu od roku 1991 uczę sie w polskich szkołach jest rok 2006 a ja jestem nadal w szkole moim celem w szkołach jest bycie wiecznym uczniem oby jak naj krucej .

the best Jacket


the best Jacket
Originally uploaded by wysoki.
Cristian Dior to marka, która jest nie do podrobienia ta marynarka należy do znajomego, który kupił ja gdzieś sam nie wiem gdzie zastanawiam mnie jedno czy ludzie w takich ubraniach są w jakiś sposób lepsi od tych, którzy takich ubrań nie maja.

Sam mam oryginalne buty, Reebok, 2 pary McArthur`ów przyznam, że więcej nie kupie Reebok`ów, bo są niewygodne może poprostu trafiłem na takie, ale całe to zamieszanie nie powoduje mojej zmiany dla mnie nie jest ważne, co nosze ważne jak się to nosi na mnie.

Jak ważna role odgrywaja twoje ubrania w twoim życiu ????

Friday, June 09, 2006


A więc przegraliśmy to się dało przewidzieć mistrzami w piłce nożnej to my nigdy nie będziemy zostawmy tę grę Ekwadorowi a zajmijmy się skokami narciarskimi albo pływaniem gdyby nie Małysz, Otylia czy Golob byli byśmy niczym na arenie sportu. Mecz jak mecz nie oglądałem, ale słyszałem jak się ludzie drą z drugiej strony troszkę mi przykro, że się nie udało ot pech nic więcej teraz wszyscy pojada trenera i selekcjonera, że skład był do niczego młode chłopaki pokazały, że potrafią na boisku umiejętnie eliminować zawodników Ekwadoru przynajmniej to nam pozostało jak tak dalej będzie Polacy na Mundialu będą wysyłać wszystkich na wózek inwalidzki albo osierocą kilka Ekwadorskich dzieci. Chłopaki tak dalej SKOPCIE IM DUPY dosłownie .

Szybcy i zdenerwowani

Szybcy i zdenerwowani znowu na ekranach teraz pod magiczną i modna nazwa Tokio Dryft każdy z nas, kto chociaż troszkę grał w Need for Speed wie, o co chodzi a każdy, kto interesuje się kinem wie, co to za film i o czym jest a dla tych, którzy niewiedza powiem tyle, że nie chce mi się, ale polecam wejdź na ta stronę ona ci objawi prawdę: http://skocz.pl/filmweb.pl

W ogóle to oglądnę chętnie film zapewne będzie to następna masakra uliczna pokazująca auta, na których sam widok robi nam się błogo i fajnie by było pobrykać takim cudem . Druga sprawa jak oglądałem Trajlera spodobało mi się to, że nie będzie to kolejny film o tym jak nie powinno się jeździć po ulicach, ale film, który pokazuje jak wpadać w be4zpieczny poślizg może to nauczy cos naszych kierowców i skieruje ich w stronę Dryftu.

Nie sądzę żeby film zdobył jakieś nominacje do Oskara chyba, że za efekty albo auta tak za auta na pewno dostanie Oskara a przynajmniej powinien.

Thursday, June 08, 2006

Katar


Wracam tu ponownie tylko dlatego że niemam co robic grac wiecznie nie moge a do montowania vizuali potrzebna jest wena której mi teraz brakuje pisze po to by pisać mam mały katar złużyłem juz 6 paczek chusteczek z "Lidla" zastanawiam sie jak długo to potrwa 3 razy dziennie aplikuje w siebie mieszanke ziół (lukresja i coś tam) zażywam Kodeine i inchaluje się roztworem z sody oczyszczonej a rano pije cos na korzeń z korzeni z boku gdzieś widac zdjecie mojego nosa czasem cieknie mi tak mocno że sam się dziwie skąd tyle tego sie bierze dobrze ze od tego sie nie umiera ... chyba .
Co notek płodze ich dużo mozliwe że tylko dlategto ze za niedługio czas nie bede pisał nie dlatego że nie bede miał czasu czy nie bedzie jak ale dlatego że zapomne i przypomne sobie za jakiś czas wtedy tez bede obiecywał poprawe wiec nic nie obiecuje .

Intel Core Duo - czy napewno dobry wybór

Zadziwia mnie to jak Apple ugina sie pod presjami uzytkowników i zaczyna mątować to :


Image Hosted by ImageShack.us


Jak tak dalej pujdzie to Mac starci to na co tak długo pracował jak tam sie zbytnio nie przejmuje byle by to co zamierzam kupić chodziło długo i dobrze i byle ten jeb*** QuickTime nie wieszał mi całej aplikacji jak to lubił robic na zwykłym PC .


Bawi mnie ostatnio seria filmów Appl`a "Hello I`m a PC end I`m a Mac"

http://www.apple.com/getamac/ads/?viruses_medium

Skopiuj ten link powyżej wklej do przeglądarki i pomiej się z tego jak bardzo nieudolny moze być twój PC`et.

Poczatek

To tak dużo a zarazem tak niewiele .